Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.


Warning: Undefined variable $alt in /home/users/devmorebananas/public_html/dev.morebananas.pl/morebananas-live/wp-content/themes/morebananas/single.php on line 25

Warning: Undefined variable $attachment_title in /home/users/devmorebananas/public_html/dev.morebananas.pl/morebananas-live/wp-content/themes/morebananas/single.php on line 25

More Bananas szuka office managera / office managerki

Agnieszka Gałczyńska

Agnieszka Gałczyńska

Lubisz pracę biurową, myśl o wystawianiu faktur Cię nie przeraża, a Excela znasz lepiej niż własną kieszeń? Szukamy właśnie Ciebie!

Będziesz odpowiedzialny/a m.in. za: 

🍌wystawianie faktur sprzedażowych,
🍌 archiwizację i digitalizację faktur zakupowych dla księgowego (archiwum papierowe + wersje elektroniczne),
🍌 obsługę dokumentacji firmowej, zbieranie danych, raportowanie (przychody/koszty/czas trwania umów/dokumentacja gwarancyjna sprzętu itp.),
🍌 prowadzenie teczek osobowych dla pracowników,
🍌 obsługę korespondencji,
🍌 prowadzenie kalendarza biurowego,
🍌 współpracę z dostawcami zewnętrznymi (kancelaria, dostawcy usług i towarów),
🍌 obsługę i koordynację połączeń telefonicznych,
🍌 zakupy i zaopatrzenie biura.

Tego od Ciebie oczekujemy: 

🍌 udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
🍌 samodzielnego myślenia,
🍌 umiejętności tworzenia i usprawniania procesów,
🍌 doskonałej znajomości Excela,
🍌 zdolności organizacyjnych,
🍌 wysokiej kultury osobistej,
🍌 łatwości nawiązywania kontaktów,
🍌 rzetelności i zaradności,
🍌 samodyscypliny.

My zagwarantujemy Ci: 

👉 sprzęt dopasowany do Twoich potrzeb,
👉 wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kompetencji (2500-3500 netto),
👉 umowę B2B lub UoP.

Chcesz z nami pracować? Oblicz kwotę netto z 153,75 zł brutto (23% VAT) i wyślij do nas swoje CV (lub link do profilu na LinkedInie). Dodaj też kilka słów o sobie. Całość ślij na adres: praca@morebananas.pl, a w tytule maila wpisz: OFFICE MANAGER/OFFICE MANAGERKA.

Uwaga! Postaramy się odpowiedzieć na każde ogłoszenie, ale nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.

Przebieg rekrutacji: 

👉 zbieramy zgłoszenia,
👉 wybranym osobom przesyłamy zadania związane ze stanowiskiem,
👉 zapraszamy osoby, które najlepiej sobie poradziły z zadaniami,
👉 wybieramy naszego nowego office managera albo office managerkę.

Nie zapomnij do dokumentów dodać klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez More Bananas Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Krakowie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest More Bananas Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Złoty Róg 27.

Twoje dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich korekty. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Agnieszka Gałczyńska

Agnieszka Gałczyńska

Udostępnij

Inne artykuły w tej kategorii