Tylko jeden rzut ucha dzieli Cię od solidnej dawki wiedzy! Nadszedł dzień, w którym odpalamy własny podcast marketingowy, żeby podzielić się naszą wizją życia, wszechświata i całej reszty. Będziemy łamać stereotypy, naginać zasady, zakrzywiać czasoprzestrzeń i prostować banany. Stay tuned!
Podcast marketingowy inny niż wszystkie
Podobno rzucenie bananem w jaguara skutecznie pomaga zyskać jego zainteresowanie. Dlatego w pierwszym odcinku naszego podcastu zrzucimy na Ciebie całą kiść, żeby w Dniu Kobiet zwrócić uwagę na problem seksizmu w komunikacji marketingowej, reklamie, kulturze, wychowaniu oraz w relacjach społecznych. Krótko i poważnie: nie jest dobrze, ale są też pierwsze wyraźne zmiany na lepsze.
O seksistowskich stereotypach w reklamach opowie Ania Ledwoń-Blacha, nasza dyrektor kreatywna i zarządca bananowej dżungli. Na co dzień rozwija produkty i usługi, buduje strategie dla klientów, zajmuje się komunikacją i Adsami, ponadto #KarmiWiedzą podczas szkoleń, konferencji i webinarów a także zdarza jej się napisać coś mądrego. Oprócz tego dba o to, jak jesteśmy widziani i słyszani na zewnątrz.
Prywatnie? Codziennie po pracy stara się zrobić przynajmniej jedną nową rzecz. Dużo się śmieje, jeszcze więcej czyta, ogląda seriale, słucha różnorodnej muzyki i mówi do swoich roślin, żeby lepiej rosły. Opiekuje się dwiema jack russell terrierkami i często spotyka się z przyjaciółmi, między innymi przy planszówkach.
Analizą stereotypów społecznych zajmą się Kasia Błaszczak i Matylda Konstanty, krakuski z krwi i kości, miłośniczki dobrego jedzenia, sarkastycznych podcastów oraz estetycznych instagramowych zdjęć. Obie cierpią na chorobę zwaną podróżowaniem, mocno ograniczoną w obecnych czasach.
Zawodowo? Jedna pomoże podjąć Ci najlepsze decyzje biznesowe dzięki analizom, a druga wystrzeli Twoje statystyki w mediach społecznościowych w kosmos. Obie ciągle gdzieś chodzą, a przy tym dużo rozmawiają, więc zaprosiliśmy je na na nasz podcast marketingowy.