V

Urodziny
More Bananas

KONFERENCJA ONLINE

Kup bilety Dowiedz się więcej

More Bananas
kończy 5 lat!

Już pięć lat pomagamy zwiększać zaangażowanie Twoich klientów (i nie tylko!), a także karmimy ich wiedzą. Edukujemy, doradzamy i projektujemy pozytywne doświadczenia!

Dlatego z okazji naszych urodzin, zamknęliśmy jeszcze więcej cennej wiedzy i doświadczeń w formule konferencji online dla praktyków marketingu, właścicieli firm i specjalistów poszukujących nowych możliwości.

Zarezerwuj swoje miejsce - to już 28 maja!

More Bananas kończy 5 lat

Same korzyści!

12

Prelekcji

czeka Cię 12 prelekcji praktyków performance, social media, content i influencer marketingu, czyli esencja naszych doświadczeń zawodowych

5

E-booków

otrzymasz 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości

30

Pakietów konferencyjnych

dla pierwszych 30 osób. Mamy dla Was bananowe gadżety

a dodatkowo...

całość będzie dostępna po konferencji w zamkniętej grupie dyskusyjnej

wszystkie materiały będą dostępne od razu w grupie

dostaniesz nielimitowany dostęp do nagrań z konferencji

będziesz zadawać prelegentom pytania w grupie przez cały czas konferencji

zyskasz dostęp do społeczności #morebananas na Slacku

weźmiesz udział w networkingu w grupie - przed konferencją, jak również po niej

Zdobądź bilety

Jedna cena. 123 zł z VAT Proste jak banan!

Kup bilety Sprawdź, co zawiera bilet!

O czym my tu...

  • Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec)
  • Piksel Facebooka - czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel)
  • Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska)
  • Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt)
  • Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C oraz B2B? (Anna Ledwoń-Blacha)
  • Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan)
  • Grywalizacja marketingu i komunikacji (Kuba Łowczowski)
  • Social Media a zdrowie psychiczne - smutna strona Instagrama (Agata Patoła)
  • Marka pracownika to twoja marka - dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy (Bartek Ziemiański)
  • Monitoring mediów - korzyści dla marketera (Robert Sadowski)
  • Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa)
  • Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy (Anna Boczar)
Dowiedz się więcej

Prelegenci

Przesuń aby przewijać listę

Piotr Siwiec

Piotr
Siwiec

Performance Marketing

Dowiedz się więcej >
Zuzanna Frydel

Zuzanna
Frydel

Performance Marketing

Dowiedz się więcej >
Dagmara Rogowska

Dagmara
Rogowska

Social Media Specialist

Dowiedz się więcej >
Wojtek Żywolt

Wojtek
Żywolt

Social Media Specialist

Dowiedz się więcej >
Ania Ledwoń-Blacha

Ania
Ledwoń-Blacha

Creative Owner

Dowiedz się więcej >
Artur Ragan

Artur
Ragan

Content Marketing Manager

Dowiedz się więcej >
Kuba Łowczowski

Kuba
Łowczowski

Performance Marketing Specialist

Dowiedz się więcej >
Agata Patoła

Agata
Patoła

Social Media Team Leader

Dowiedz się więcej >
Bartek Ziemiański

Bartek
Ziemiański

Head of Social Selling Programs

Dowiedz się więcej >
Robert Sadowski

Robert
Sadowski

Digital Marketing Manager

Dowiedz się więcej >
Maciej Sowa

Maciej
Sowa

Business Developer

Dowiedz się więcej >
Ania Boczar

Ania
Boczar

Specjalistka ds. influencer marketingu

Dowiedz się więcej >

Harmonogram

Dołącz do wydarzenia na Facebooku

Czas wydarzenia

Prowadzący

09:40-10:00 - rozpoczęcie
10:00-10:30
WEBINAR

Jak robić legendarne stories z wydarzeń?

Piotr Siwiec
Performance Marketing
10:40-11:10
WEBINAR

Piksel Facebooka - czy jest Ci potrzebny?

Zuzanna Frydel
Performance Marketing
11:20-11:50
WEBINAR

Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce

Dagmara Rogowska
Social Media Specialist
12:00-12:30
WEBINAR

Jak wykorzystać fenomen TikToka?

Wojtek Żywolt
Social Media Specialist
12:30-13:00 - przerwa
13:00-13:20
WEBINAR

Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C oraz B2B

Anna Ledwoń-Blacha
Creative Owner
13:30-14:00
WEBINAR

Podstawy personal brandingu na LinkedIn

Artur Ragan
Content Marketing Manager
14:10-14:40
WEBINAR

Grywalizacja marketingu i komunikacji

Kuba Łowczowski
Performance Marketing Specialist
14:50-15:20
WEBINAR

Social Media, a zdrowie psychiczne - smutna strona Instagrama

Agata Patoła
Social Media Team Leader
15:20-15:40 - przerwa
15:40-16:10
WEBINAR

Marka pracownika to twoja marka - dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy

Bartek Ziemiański
Head of Social Selling Programs
16:20-16:50
WEBINAR

Monitoring mediów - korzyści dla marketera

Robert Sadowski
Digital Marketing Manager
17:00-17:30
WEBINAR

Zwrot ku naturalności w reklamie

Maciej Sowa
Business Developer
17:40-18:10
WEBINAR

Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy

Ania Boczar
Specjalistka ds. influencer marketingu

Networking

W marketingu, jak nigdzie, sprawdza się powiedzonko “nieważne, kogo znasz - ważne jest, kto zna Ciebie!”. Dlatego w sesjach networkingowych przed i po konferencji, wezmą udział uczestnicy, prelegenci i nasi eksperci. Łączymy się w obrębie platformy konferencyjnej i to Ty decydujesz, z kim chcesz przybić wirtualną piątkę.

Dostęp i bilety

Jedna cena.
123 zł z VAT
Proste jak banan!

Kup bilety
  • Na wszystkich uczestników konferencji czekają:
  • 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości
  • zniżka 10% na usługi MB
  • rabaty od naszych partnerów i klientów
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Slacku
  • sesje networkingowe przed i po konferencji
  • Kup bilety

Partnerzy wydarzenia

Przesuń aby przewijać listę

CUX.IO

“Uczestnikom konferencji dajemy 50% zniżki na pierwszy miesiąc korzystania z naszego narzędzia.”

DEVA GROUP

“Dla uczestników konferencji mamy:
- 10% rabatu na dowolne ze szkoleń otwartych w przeciągu najbliższych 6 miesięcy
- 10% rabatu do wykorzystania na semKRK#17 on-line
- jednorazowe 700 zł netto zniżki na obsługę pozycjonowania (w drugim miesiącu, umowa na czas nieokreślony, minimum 4 miesiące).”

NEWSPOINT

“Do 30 VI 21, każda osoba uczestnicząca w konferencji, która zamówi usługę monitoringu mediów Newspoint, otrzyma 30% rabatu (dotyczy tylko nowych klientów.”

INFLUTOOL

“Uczestnikom dajemy 10% rabatu plus darmowy test pełnej wersji narzędzia”

Eventy i prezenty

“Dajemy zniżkę 15% na wszystkie artykuły w sklepie”

Mobile vikings

“Rabat -30% na ofertę VOICE”

Terapia bezsenności

“Cena specjalna 98 zł na pakiet podstawowy”

Rysuje Eventy
CRASH MONDAYS

Patroni medialni

NowyMarketing"
Medialna Perspektywa